21.04.2016, kello 13.46
Kuopion Energian asiakaspalvelu saa kiitosta
Energiayhtiö vei voiton
Kuopion Energian asiakaspalvelukeskus on valittu vuoden parhaaksi asiakaspalvelukeskukseksi Asiakkaan Ääni –kilpailussa.
Asiakkaan Ääni –kilpailussa kysyttiin yritysten asiakaspalvelukeskukseen yhteyttä ottaneiden asiakkaiden näkemyksiä saamastaan palvelusta. Kysely kattoi 58 asiakaspalvelukeskusta ja yli 520 000 asiakkaan palautteet. Asiakkaan Ääni –kilpailussa eniten indeksipisteitä keräsi Kuopion Energia. Toiseksi sijoittui Autokeskus ja kolmanneksi S-Panki Luotonvalvonta.
— Mittaamme asiakastyytyväisyyttä puheluiden palveluasteella ja asiakaskäyntien perusteella. Kuuntelemme myös puheluita ja käytämme niitä asiakaspalvelijoiden koulutustilaisuudessa esimerkkeinä, kertoo Kuopion Energian asiakaspalvelupäällikkö Jaana Manninen.
— Asiakkaiden palautteella on tärkeä rooli, kun kehitämme palveluitamme. Palautteiden järjestelmällisellä analysoinnilla pidämme palvelun tasoa yllä. Vuosittain saamme asiakaspalvelukeskukseen noin 17 000 puhelua ja laskutuskeskukseen noin 8000 puhelua.
Kilpailun toteutti yritysten markkinointiin ja asiakaspalvelutoimintaan erikoistunut SN4 Oy.
Asiakkaan Ääni –kilpailun viisi parasta indeksipisteiden mukaan
1. Kuopion Energia | 73,18 |
2. Autokeskus | 71,99 |
3. S-Pankki Luotonvalvonta | 71,45 |
4. Hobby Hall | 68,97 |
5. Lääkärikeskus Aava | 67,59 |
Kilpailussa indeksien keskiarvo oli 46,3
Kuva: Scanstockphoto
Kommentit