10.04.2018, kello 14.20
Elenian asiakaspalvelukeskus kasvaa
Lahti Energia ulkoistaa asiakaspalvelun
Lahti Energian asiakaspalvelu siirtyy Elenia Palvelut Oy:n hoidettavaksi. Elenian asiakaspalvelukeskuksessa työskentelee noin sata energia-alan ammattilaista.
Lahti Energian sähkön, lämmön ja kaasun myyntiin sekä jakeluun liittyvä asiakaspalvelu, laskutus ja saatavien perintä siirtyvät Elenia Palvelut Oy:n hoidettaviksi. Palvelukokonaisuuteen kuuluvat myös Lahti Energian asiakkaiden puhelin-, sähköposti- ja internetpalvelut sekä asiakaspalvelupiste. Palveluiden ulkoistamisen yhteydessä Lahti Energialta siirtyy Elenian palvelukseen neljätoista henkilöä vanhoina työntekijöinä.
Lahti Energian asiakkaiden kannalta asioinnissa ei tapahdu muutoksia. Yhteyden Lahti Energiaan saa tutuista puhelinnumeroista, nettisivuilta ja palvelupisteestä. Tekninen asiakaspalvelu jää yhä Lahti Energian hoidettavaksi.
— Yhteistyön avulla Lahti Energia kehittää asiakkuuksiensa hoitoa. Hyödynnämme Elenia Palveluiden erikoisosaamista energia-alan asiakaspalvelussa ja palveluprosesseissa, toteaa Lahti Energian myyntijohtaja Matti Wallin.
— Yhteistyö myös vahvistaa Lahti Energian kykyä vastata kasvaviin vaatimuksiin nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä.
Elenia Palvelut tuottaa vastaavanlaisia palveluita asiakaspalvelukeskuksessaan myös Jyväskylän Energialle, Tampereen Sähkölaitokselle, kaasujakeluyhtiö Aurikselle sekä Elenia-konsernille.
teksti Petri Sallinen / kuva Scanstockphoto
Kommentit